Будь-які слова можуть починатись як на голосний, так і на приголосний звук. Це цілком стосується й імен. Але особливість саме цього розряду слів полягає у тому, що вони відносяться до власних назв, отже перша літера буде великою завжди, а не тільки якщо слово стоїть першим у реченні. Тож завдяки вивченню імен, що починаються на голосний (а саме цьому присвячена вправа), дитина зможе запамʼятати, як виглядають великі варіанти всіх літер, які використовуються для написання голосних звуків. На екрані дитина бачить малюнок людини. Це може бути хлопчик чи дівчинка – адже й імена бувають як чоловічими, так і жіночими. Наприклад, хлопчик, який поспішає кудись з плакатом, або дівчинка з великим альбомним листком. Отже дитина з-поміж імен, які зображені під малюнком персонажа, бачить також кілька варіантів імен, які можуть підходити для намальованої людинки. Але тільки одне з них починається на літеру, яка позначає голосний звук. Саме це імʼя має вибрати дитина, після чого воно зʼявиться на плакаті чи аркуші паперу у зображеного персонажа.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".