Ігровий аспект та сюжетна складова є дуже важливими для збереження зацікавленності дитини до опрацювання тієї чи іншої теми. У ході виконання цього завдання учень буде не просто обирати з-поміж кількох варіантів потрібну літеру або ж шукати її чи переміщувати. Замість цього дитина має самотужки вставляти букву на певне місце, друкуючи її. Але окрім такого росту рівня самостійності у роботі ця вправа має ще один суттєвий плюс – у ході її виконання дитина зустрінеться з улюбленими казковими персонажами. На екрані перед учнем міститься ілюстрація, яка зображує того чи іншого казкового героя, наприклад, гнома чи фею. Під малюнком є назва цього створіння з казки. Але ця назва є неповною, адже у слові пропущену якусь букву, чи то з початку, чи, може, з кінця. Дитина має самостійно вписати у порожню клітинку потрібну літеру, пригадавши назву того чи іншого персонажа, якого учень бачить на екрані, з книги, історії або мультфільму. Після цього учень переходить до нового рівня завдання, де бачить вже іншого персонажа, і знову треба буде згадати його імʼя та вписати пропущену літеру, але завжди, на кожному з етапів даної вправи, ця літера передає саме голосний звук.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.