Дієслово – самостійна частина мови, яка означає дію або стан, а також відповідає на відповідні питання: «що робить?», «що зробить?» і має специфічні граматичні категорії, такі як вид, час тощо. Дуже важливо пам’ятати, що дієслово використовується як центр повідомлення, на одному рівні з іменником. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватись підбирати до іменника відповідне дієслово. На екрані перед учнем зображено об’єкт, який виконує певну дію. Наприклад, це може бути людина, що займається певною професійною діяльністю. Над малюнком є питання, у якому професія цього персонажа прямо називається. Учню треба вибрати з-поміж двох поданих знизу дієслів те, що називає дію, яку цей персонаж виконує. Наприклад, вчитель вчить. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап, де буде новий персонаж та інші варіанти дієслів для нього. Важливо, що у своєму виборі дитина керується тільки логікою і власним словниковим запасом. Підбираючи до іменника дієслово, дитина також засвоює певні потрібні асоціативні зв’язки. Це важливо для того, аби дитина краще орієнтувалась у навколишньому світі, розуміючи роль кожної професії.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.