Ця вправа використовує прислівники, які означають час, а також знання дитини про вимір цього самого часу з метою розвитку логічного мислення учня. На екрані є невеликий текст. Він складається з кількох коротких, але пов’язаних між собою за сенсом речень. Вказується нинішній день тижня, день, коли буде відбуватися подія. Після цього ставиться питання про те, коли ця подія станеться відносно нинішнього дня. Варіанти відповіді, звісно, мають форму прислівників, наприклад: «сьогодні», «завтра», «післязавтра». Учень, аби відповісти вірно, має прослідкувати загальну думку повідомлення, пригадати послідовність днів тижня, після чого використати прислівники для орієнтації у часі. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап, де на неї також чекатиме низка фраз, які підведуть до загального питання. Варіанти відповіді завжди матимуть прислівникову форму, хоча самі слова також змінюватимуться з кожним етапом. Цікавість до виконання вправи посилюється за допомогою ілюстрацій, які зображують те, що відбуватиметься через певний час (або відбувалось раніше – в залежності від питання етапу).
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.
Учень/учениця: вживає всі частини мови; утворює різні форми дієслів і прикметників; практично засвоює всі граматичні категорії та вживає (неусвідомлено) їх (рід, число, відмінкові закінчення) та поодинокі граматичні форми; узгоджує слова у словосполученнях і реченнях згідно з мовними нормами;володіє елементарними навичками корекції та самокорекції мовлення, помічає і виправляє помилки.