Різноманіття у форматі та вигляді вправи – єдиний дієвий спосіб зробити вивчення та повторення навчального матеріалу дійсно цікавим для дитини. У ході виконання цього завдання учень матиме змогу використати свої знання голосних для цікавої інтерактивної гри. На екрані учень бачить перед собою малюнок, на якому казковий ведмедик рибалить. От тільки рибки у нього незвичайні. Під товщею води плавають букви. Ведмедику підійдуть тільки ті літери, які на письмі позначають голосні звуки. Їх і має зловити учень та перенести ведмедику на гачок його вудочки. Коли дитина допоможе ведмедику спіймати голосний, то почнеться наступний етап виконання завдання, де треба буде виконати аналогічну операцію, але букви, звісно, будуть вже іншими, як приголосні, так і потрібна дитині голосна. Завдяки цьому завданню учень закріплює вміння відокремлювати з ряду літер саме ті, що виражають на письмі голосні звуки. Але не останнє значення має й візуальне оформлення. Ігровий формат виконання вправи та можливість взаємодіяти з казковим персонажем посилюють цікавість дитини до завдання, але важливим також є і приємний стиль малюнка.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".