Можливості слова багатогранні. Зокрема, за допомогою слів можна однаково правильно описати один і той самий предмет чи явище як однією короткою фразою, так і цілим текстом. Отже, мова здатна як до розширених, так і до компактних конструкцій. Саме вивченню останніх і буде присвячено цю вправу. На екрані перед дитиною зображено ряд предметів. Всі вони належать до однієї групи предметів за використанням. Тому попри те, що у кожного предмета є своя окрема назва, є й спеціальне слово, яким можна узагальнити їх всі. Наприклад, тарілка, каструля, миска – це все посуд. Дитина аналізує зображені предмети. Під ними міститься набір таких узагальнюючих слів. У цьому наборі є одне, що підходить для кожного з цих зображень. Дитина має обрати саме таке слово, після чого перейде до наступного етапу завдання, де побачить вже інший набір предметів та інший ряд слів, де теж буде одне, що підходить для назви всіх цих обʼєктів. Зображення предметів супроводжується малюнком персонажа, який ними користується, наприклад, у випадку з посудом це буде кухар. І навіть якщо дитина помилиться у своєму виборі на одному з етапів, то це не зупинить її рух між рівнями цієї вправи, просто перед продовженням її виконання дитина спершу побачить правильний варіант.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.