Свята відіграють величезне значення у культурі людства. Для дитини здебільшого будь-яке свято – це привід повеселитись, відпочити від навчання та поласувати солодощами. Але свята мають перш за все культурний сенс, який описується за допомогою слів і термінів. У ході виконання цього завдання учень буде тренуватись у вмінні впізнати свято за його словесним описом. На екрані перед дитиною міститься текст, що складається з кількох речень. Вони досить чітко та докладно описують свято: коли його відзначають, як та хто. Під текстом є кілька варіантів відповіді на питання про те, що ж це за свято. Учень і має обрати один з цих варіантів. Коли дитина це робить, то вчиться сприймати інформацію, яка подається у досить великому об’ємі текстового розміру, тренує аналітичні та логічні здібності, а окрім того – запам’ятовує вірне написання тих чи інших свят, які, як і імена, іноді пишуться з великої літери. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний рівень, де також треба буде обрати свято, що підходить під опис, тільки текст, звісно, буде іншим. Навіть якщо учень заплутається та помилиться, то все рівно продовжить виконання завдання, просто спочатку побачить вірний варіант.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.