Голосних звуків в українській мові значно менше, ніж приголосних. І кожен голосний позначається на письмі за допомогою своєї літери. У ході виконання даної вправи дитина краще вивчить ці літери для того, щоб в майбутньому впевнено ними користуватись. На екрані перед учнем кожного разу з'являється новий коротенький віршик. Завдання, що ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти слова, у яких є літера, яка позначає один з голосних звуків, та виділити їх, натиснувши. Коли учень це зробить, то перейде до наступного етапу, де побачить перед собою вже інший віршик і голосні вже треба буде шукати зовсім інші. Важливо, що голосні завжди нові, тож протягом виконання цього завдання дитина має змогу повторити всі літери, які використовуються для написання голосних звуків. Кожний віршик є маленьким текстом-розповіддю, тож вправа має і сюжетну основу, хоча вони не повʼязані між собою. Важливо, що є й додаткове візуальне оформлення, наприклад, якщо йшлося про ягоди, їхні малюнки теж будуть на екрані.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".