Це завдання на вивчення омонімів. Хоча дітям дошкільного віку зовсім не обов'язково знати, що таке омоніми. Однак їм буде корисно і цікаво звернути увагу, що деякі слова пишуться чи читаються зовсім однаково - а виглядають в реальності зовсім по-іншому.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.