Назва тексту має коротко, лаконічно та ємко відображати його тему, те, про що в цьому тексті йде мова. У ході виконання цього завдання дитина вчитиметься підбирати заголовок до текстового повідомлення. На екрані учень бачить кілька речень, які об’єднані спільною темою. Під текстом учень бачить також два можливих варіанти для заголовка, тобто назви цього повідомлення. Вибрати вірний учень має за змістом. Якщо у реченнях йшлося, скажімо, про весну, то, вочевидь, заголовок, де замість цього слова є «осінь» не підійде. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічну дію, тільки вже з новим текстом. Враховуючи, що на кожному етапі треба працювати з досить великими об’ємами інформації, інтерес дитини до завдання не вщухає. Крім того, кожен текст супроводжує малюнок, який ілюструє те, про що йдеться у повідомленні. І навіть якщо дитина допустить помилку та зробить невірний вибір, то все рівно пройде на наступний етап, але спершу вірний варіант заголовку стане виділеним на екрані.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.