Кожного дня дитина бачить та оперує великою кількістю предметів. Йде мова про речі, які знайомі учню по дому, у побуті. Зокрема це посуд. Кожен його вид має свою назву, знання якої є корисним саме по собі, адже збагачує словниковий запас, а також допомагає краще комунікувати з близькими. Вивченню різних слів, якими називаються предмети посуду, і присвячена ця вправа. На екрані перед дитиною міститься малюнок, на якому зображено персонажа. Йому треба передати певний предмет посуду. Вибрати його треба з-поміж інших, які є на столі трохи в стороні. У завданні, яке супроводжує малюнок, цей предмет прямо називається. Отже все, що дитині треба зробити, це згадати який саме об’єкт називається цим словом. Завдання це просте, але разом з тим воно є дуже корисним, адже учень не тільки запам’ятовує нові назви (або вчить, якщо деяких не знав), а й може згадувати назви всіх предметів, що зображено на столі, якщо виконуватиме цю вправу разом з батьками. А наявність додаткового персонажу тільки додає вправі більшої глибини, збільшує ігровий аспект та посилює цікавість учня до її виконання.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.