У іменних частин мови (іменник, прикметник, числівник та займенник) є кілька особливих граматичних ознак. Це завдання присвячено ще одій з них– відмінку. Їх сім, кожен визначає форму слова у тій чи іншій ситуації, кожен відповідає на свої питання, а тому й має свої закінчення. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватись працювати з відмінками, але не вивчаючи назви кожного. На екрані міститься зображення групи предметів. Їхня кількість вказана числівником. Залишається підібрати з-поміж кількох варіантів тотожних за лексичним значенням слів той іменник, якій відповідати як числу, так і відмінку числівника. Наприклад, два дерева, вісім ягід. Коли дитина робить свій вибір, то проходить до наступного етапу завдання, де треба виконати аналогічні дії, тільки вже з новими предметами. Також у вправі є вже знайомий образ хробачка-вченого.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: вживає всі частини мови; утворює різні форми дієслів і прикметників; практично засвоює всі граматичні категорії та вживає (неусвідомлено) їх (рід, число, відмінкові закінчення) та поодинокі граматичні форми; узгоджує слова у словосполученнях і реченнях згідно з мовними нормами;володіє елементарними навичками корекції та самокорекції мовлення, помічає і виправляє помилки.