Ця вправа продовжує серію завдань, присвячених тренуванню вміння дитини розрізняти голосні та приголосні звуки, а також впізнавати літери, які позначають їх на письмі. У даній вправі особливе значення має ігровий елемент. Дитина вчиться граючись, що стимулює її увагу та дозволяє отримувати задоволення від процесу здобуття нових знань. На екрані перед учнем зображено справжній малюнок, повноцінний та багатоскладовий: дві будки-хатинки та кумедний доброзичливий песик. На будках написані слова, з яких одне починається літерою, що позначає голосний, а інше - літерою, що позначає приголосний звук. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти його та перемістити песика до будки з потрібним словом. Коли учень робить це, то переходить до наступного етапу вправи. Песик змінюється, як змінюються і слова на будках. Ця вправа робить особливий акцент на інтерактивності. В купі з яскравими, деталізованими і стильними ілюстраціями, а також наявністю персонажа, якому треба допомогти вибрати будку, вправа перетворюється на справжню цікаву гру. І у випадку помилки правильна відповідь зʼявиться на екрані, і учень продовжить виконання завдання.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: знає та вміє розрізняти схожі та співзвучні звуки української мови.
Учень/учениця: розрізняє звуки за наявною кількістю голосу та м'якістю.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.