Вивчати звуки тільки в рамках звичайних вправ є способом хибним, бо вони, звуки мовлення, використовуються щодня при повсякденному спілкуванні. Завдяки багатству мови назва є у будь-якого предмета оточуючого світу. У ході виконання цієї вправи дитина вчитиметься використовувати свої знання навколишнього світу для кращого виконання вправ з мови. На екрані перед учнем зображено кілька природних обʼєктів: три листочки різного кольору та форми. Кожен належить іншій рослині чи комасі, назва якої написана на самому листі. Над листочками літає комашка, наприклад, муха або бджілка. Вона втомилася, і її треба посадити саме на той листочок, назва якого починається з певної літери. Коли дитина це робить, то проходить далі, на наступний етап завдання, де бачить інші три листочки з новими словами на них та нову комашку, хоча механіка виконання завдання залишається такою ж, як і на попередньому етапі: учень аналізує назви на листочках, знаходить слово, що починається з вказаної у завданні літери, і садить туди комашку. При цьому на кожному з етапів треба шукати слово, яке обовʼязково починається на приголосний звук.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/учениця: знає та вміє розрізняти схожі та співзвучні звуки української мови.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".