Ця вправа продовжує низку завдань, які присвячені вивченню обєʼєктів навколишнього світу. На даному етапі словниковий запас дитини вже має бути досить великим, а знання, які учень отримав протягом цього курсу, допоможуть з цим словником запасом працювати, використовувати його ефективно у спілкуванні, грамотно будуючи речення та узгоджуючи слова, значення яких дитина вже знає досить добре. Проте знання деяких тем варто довести до найкращого рівня. І особливо це стосується тих тематик, які мають звʼязок з чимось, що дитина бачить щодня. Наприклад, одяг. Предметів одягу насправді досить багато, і більшість з них має свою назву, застосування, при цьому маючи велику варіативність зовнішнього вигляду та вибору матеріалу. Тобто два купальника можуть виглядати зовсім по-різному, мати різний колір, різний фасон та бути зробленими з різних матеріалів – але при цьому обидва ці предмети залишаються купальниками, адже відомі головні ознаки саме цього одягу. Завдяки цій вправі учень покращить свої знання з цієї теми. На екрані перед учнем міститься зображення шафи. Біля неї є кілька предметів одягу – різних для кожного наступного етапу завдання. Також є персонаж, якому треба допомогти класти речі, поклавши одяг до шафи, але не весь, а лише якогось певного виду. Цей вид називається у завданні. Наявність цього додаткового персонажу додає завданню ігрового аспекту і робить його виконання більш цікавим для дитини. Отже учень читає завдання, шукає відповідний одяг у наборі біля шафи і вішає його туди. Після цього дитина проходить на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії з іншим предметом одягу.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.