Деякі слова відображають не тільки предмети та явища, які вони називають, а й існування певної ієрархії між ними. Наприклад, тварини. Кожен окремий вид живих істот має свою назву, але разом з тим всередині одного виду є диференціація за віковою ознакою та за статтю. У ході виконання цього завдання учень ознайомиться саме з цим явищем. На екрані перед дитиною міститься малюнок трьох тваринок. Всі вони належать до одного виду, але при цьому є зображення дорослого самця, дорослої самички та дитинча цих тварин. І кожне має свою назву. Під кожним малюнком є підпис. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає як раз у тому, щоб перемістити малюнки згідно з підписом кожного, щоб над словом «бик» був саме він, а не корівка чи теля. Коли дитина вірно переміщує тварин, то проходить на новий етап, де будуть нові слова і нові звірі. Також на екрані є зображення фермера. Наявність цього персонажа ніяк не впливає на сюжет або механіку виконання вправи, але додає їй ігрового елементу. Окрім того всі ілюстрації виконані яскраво та деталізовано, тож розпізнати тварин за статтю та віком буде легко навіть попри те, що вони належать до одного виду.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.