Прислівники, які вказують на місцезнаходження предмета, здатні не тільки виявляти те, де він знаходиться орієнтовно горизонтальної чи вертикально їосі. Також прислівники називають відстань від предмета. Для цього використовуються слова «близько» та «далеко». Завдяки цій вправі учень тренуватиметься використовувати саме ці слова. На екрані перед учнем цікава та багатоелементна ілюстрація. Це може бути ферма, на якій живуть звірі, або ставок з купую водяних квітів. Кожен малюнок дуже детально пропрацьований, тож учню буде цікаво виконувати дану вправу, просто вивчаючи кожне зображення, які замінюють одне одного на різних етапах вправи. У завданні, яке супроводжує малюнок, вказано, який саме об’єкт треба виділити. Орієнтиром є відстань до певного предмета. Наприклад, треба вказати на жабеня, яке знаходиться близько від берега. Тож учню залишається просто проаналізувати малюнок та з-поміж різних жабенят знайти та виділити те єдине, що дійсно ближче до берега, ніж інші. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії з іншими об’єктами, от тільки, можливо, треба буде шукати вже ті предмети, що знаходяться далі від певного орієнтира.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.
Учень/учениця: вживає всі частини мови; утворює різні форми дієслів і прикметників; практично засвоює всі граматичні категорії та вживає (неусвідомлено) їх (рід, число, відмінкові закінчення) та поодинокі граматичні форми; узгоджує слова у словосполученнях і реченнях згідно з мовними нормами;володіє елементарними навичками корекції та самокорекції мовлення, помічає і виправляє помилки.