Істоти, які живуть у морі, цікаві для дитини саме своєю загадковістю, адже здебільшого діти у житті стикаються зі свійськими тваринами і іноді – з дикими звірами у зоопарку. Але водна фауна різноманітна, тож і об’єм слів, які присвячені саме її, у мові теж вельми великий. Ця вправа присвячена розширенню словникового запасу дитини саме за рахунок цих назв. На екрані перед учнем є багатоскладовий малюнок. Дитина бачить перед собою зображення дівчинки, яка ловить на вудочку когось з морських істот. У завданні до кожного етапу ця істота називається. Учню треба знайти її з-поміж інших і перенести на гачок дівчинки-рибалки. Після цього починається наступний етап завдання, де будуть інші підводні мешканці, а також інше слово у завданні, яке називає потрібну тварину. Таким чином, проходячи з етапу на етап, дитина розширює свій запас слів, присвячений саме морським тваринам. Важливо, що всі вони зображені яскраво та деталізовано. Якість ілюстрацій має збільшити цікавість дитини до виконання вправи та стимулювати запам’ятовування кожної назви всіх відшуканих істот. А наявність ще одного персонажа (дівчинки-рибалки) додає вправі ігрового аспекту.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.