Ця вправа буде цікавою для учня завдяки яскраво вираженому ігровому аспекту. При вивченні будь-якої теми різноманіття формату вправ грає важливу роль у збереженні цікавості до предмету. У ході виконання цього завдання учень буде повторювати свої знання про приголосні звуки, але робити у грі. На екрані перед дитиною зображено будівельника, який стоїть з двома тачками. На кожній з них по літері, а поряд стоїть масивний будівельний кран. Учень має передати на крюк цього крану з двох літер ту, яка на письмі позначає приголосний звук. Коли учень це робить, то переходить на новий етап завдання. Це виражається у зміні літер на тачках. Але на всіх етапах одна з них виражає приголосну, а друга – голосну. При чому на кожному рівні завдання літери різні, але вибрати слід завжди приголосну. І навіть якщо дитина помилиться, то все одно продовжить виконання вправи. Просто зображення з правильним варіантом зʼявиться на екрані під хибним. Таким чином учень зможе вчитись на власних помилках. Крім того, важливо, щоб дитина повністю пройшла вправу, бо на кожному етапі учень повторює нову приголосну.
Учень/учениця: розрізняє звуки за наявною кількістю голосу та м'якістю.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.