Багатство мови неосяжне: фактично, будь-який предмет або об’єкт навколишнього світу має у ній своє відображення – своє слово, яким його називають. Наприклад, пернаті літаючі створіння називаються птахами, а ті, що ходять по землі, вкриті шерстю та годують своїх дитинчат молоком – звірами, або ссавцями. Але і кожен вид птахів має свою назву. Вивченню їх і присвячено цю вправу. На екрані перед дитиною зображено кілька птахів. Всі вони намальовані не тільки якісно і яскраво, а досить деталізовано. Зображено не лише їхню зовнішність, а мінімально – їх спосіб життя. Наприклад, те, що пелікан харчується рибою, або дятел стукає по дереву. Над цими малюнками є завдання, у якому вказано, яку саме птаху треба виділити. Власне, це і має зробити дитина. Назва птахи вказана конкретно, тож, якщо учень вже знає її, то без проблем виділить потрібну істоту. А якщо не знає, то допоможуть батьки, адже вправу цю рекомендовано проходити разом з ними. В такому випадку дитина не тільки запам’ятає назву кожної вказаної у завданні птиці, а й буде батькам називати й інших зображених пернатих, що тільки розширить словниковий запас. Як тільки дитина зробить свій вибір, то пройде на наступний етап, де будуть інші птахи та нове слово у завданні.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.