Оскільки прислівники є незмінною частиною мови, яка не має різних граматичних категорій на кшталт числа, відмінку та роду, сенс кожного слова, що належить до цієї частини мови, не змінюється в залежності від обставин використання цього слова. Це значить, що для того, аби описати місцезнаходження певного предмета, треба використати відразу кілька прислівників: один, який орієнтовує по вертикальній осі, другий – по горизонтальній, третій, якщо потрібно, уточнить, чи знаходиться означений об’єкт всередині чи ззовні іншого. Варіантів багато. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься знаходити «координати» предмета згідно з вказівками, отриманими від прислівників. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох предметів. Їх п’ять: зверху ліворуч та праворуч, знизу ліворуч та праворуч і один об’єкт по центру. Всі ці предмети не називаються, але у завданні вказано, який саме з них треба виділити, аби передати персонажу, зображеному поряд. Ця вказівка містить тільки прислівники, які орієнтують учня по малюнку. Наприклад, поліцейському треба дати об’єкт, що знаходиться зверху ліворуч – і спершу відкидає всі об’єкти, що знаходяться праворуч, а потім і той, що внизу.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.
Учень/учениця: вживає всі частини мови; утворює різні форми дієслів і прикметників; практично засвоює всі граматичні категорії та вживає (неусвідомлено) їх (рід, число, відмінкові закінчення) та поодинокі граматичні форми; узгоджує слова у словосполученнях і реченнях згідно з мовними нормами;володіє елементарними навичками корекції та самокорекції мовлення, помічає і виправляє помилки.