Цікавою особливістю прислівників є те, що вони не змінюються ні за якою граматичною категорією: у них нема ані роду, ані числа, ані відмінку. Але є розряд, до якого вони можуть належати. До розряду прислівників, які описують місце виконання дії, належить пара «всередині/ззовні». Роботі з нею й присвячено цю вправу. На екрані перед дитиною зображено малюнок. Він досить багатоскладовий і містить кілька елементів. Серед них – певний об’єкт, всередині якого може перебувати той чи інший предмет. Наприклад, басейн, акваріум чи будка. Є предмети, які знаходяться як всередині, так і ззовні нього. До малюнка подається також формулювання завдання, де вказано, який предмет треба виділити: той, що всередині, чи той, що ззовні. Учень читає завдання, аналізує малюнок та робить свій вибір. Після цього починається наступний етап, де треба виконати аналогічні дії, от тільки критерій вибору може бути вже іншим. Наприклад, якщо раніше треба було знайти те, що всередині басейну, то на новому етапі – те, що ззовні від будки. Також змінюється і сам малюнок. І навіть якщо дитина помилиться, то все рівно пройде на наступний етап, просто спочатку побачить вірний варіант відповіді. Це допомогає вчитись на своїх помилках, а не сприймати їх як поразку.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.
Учень/учениця: вживає всі частини мови; утворює різні форми дієслів і прикметників; практично засвоює всі граматичні категорії та вживає (неусвідомлено) їх (рід, число, відмінкові закінчення) та поодинокі граматичні форми; узгоджує слова у словосполученнях і реченнях згідно з мовними нормами;володіє елементарними навичками корекції та самокорекції мовлення, помічає і виправляє помилки.