Кожен вид діяльності має свою специфічну лексику. Це стосується, зокрема, і спорту, який є однією з цікавих для дитини тем. У ході виконання цього завдання учень буде розширювати свій словниковий запас завдяки словам, які пов’язані зі спортом. На екрані перед дитиною зображено кілька предметів, які мають відношення до різних видів спорту. Особливість їхня в тому, що вони спеціалізовані. Наприклад, ключка має відношення тільки до хокею, а не до, скажімо, волейболу чи фехтування. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб з-поміж всіх предметів вибрати той, який пов’язаний з тим видом спорту, який вказано в завданні. Важливо, що зображення спортивних атрибутів супроводжується підписами, тож дитина, вивчаючи їх, розширює свій словниковий запас. Знайти правильну відповідь дуже легко, адже поряд з цими малюнками є також зображення персонажу, який займається цим видом спорту. Наприклад, якщо треба знайти атрибут футболу, то поряд буде хлопчик, який б’є ногою по футбольному м’ячу. Отже знайти такий самий чорно-білий м’яч буде дуже просто. І коли дитина зробить свій вибір, то перейде до наступного етапу завдання, де треба з-поміж вже інших предметів знайти той, який буде пов’язаний вже з іншим видом спорту.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.