Текст – це певна кількість речень (іноді – буквально два, а іноді – ціла книга), які об’єднані однією темою та ідеєю. Для кращого розуміння повідомлення тексту, його смислових акцентів та формування правильного зв’язку між поняттями речення мають певний порядок. У ході виконання цього завдання дитина буде працювати саме над порядком речень у тексті. На екрані перед учнем міститься кілька фраз. Всі вони описують предмет, але кожна – по-своєму, описуючи суто певну сторону об’єкта. Поряд з кожним реченням є кнопка, натиснувши на яку дитина почує фразу, яка має бути на цьому місці. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перемістити речення згідно з цим «планом». Коли учень це робить, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати дії аналогічного характеру, от тільки речення (а значить і текст в цілому) будуть нові, як і новим буде предмет для опису. Важливо, що цей об’єкт, що описується фразами, зображено поряд за допомогою невеликої, але деталізованої та якісної ілюстрації. Таким чином учню доводиться сприймати та опрацьовувати відразу кілька елементів, що розвиває його вміння концентруватись, пам’ять та аналітичні здібності.
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка, мовлення і письма, щоб розповісти про одну або декілька пов'язаних між собою подій, розповідає про події в тому порядку, в якому вони були, а також передає своє ставлення до даної події.