Хоча алфавіт є базою під час вивчення літер, його використання виходить за рамки основ мови. Наприклад, саме завдяки алфавіту складаються словники. У них слова розміщують також у певному порядку: їхні перші літери йдуть у алфавітному порядку, а якщо перші літери однакові, то той самий принцип використовується для других, третіх – і так поки слово не закінчиться. У ході виконання цього завдання дитина буде знайомитись із принципом використання абетки у розміщенні слів. На екрані дитина бачить зображення блокнота, у якому мають бути записані різні назви тих чи інших обʼєктів, наприклад, овочів. Але наразі вказано лише першу назву. Ті слова, що залишились, треба розмістити у правильному порядку, і має це зробити сам учень. Для цього він порівнює перші літери слів, обираючи, яка у абетці знаходиться спочатку, а яка – йде за нею. Коли дитина визначилась з цим, залишається тільки пересунути ці слова правильним чином, для чого їх треба розмістити у блокноті. Після того, як учень це зробить, почнеться наступний етап вправи, на якому треба буде виконати аналогічну дію, але вже з іншими словами. Малюнок блокнота супроводжується ілюстраціями одного з тих предметів, назви яких у ньому вказані.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.