Як значення слова визначається правильним розташуванням літер у його складі, так і порядок складів впливає на слово. При цьому, якщо у словесній конструкції замінити, або просто викинути тільки одну літеру, вгадати його все одно буде можливо і відносно легко. А от якщо поміняти місцями склади, то слово впізнати вже набагато важче. Саме цьому й присвячено цю вправу. На екрані перед дитиною міститься зображення певного предмета чи обʼєкта. Цей малюнок має приємний вигляд та цікаве оформлення. Слово, що називає його, міститься поряд, от тільки склади, які входять у його будову, змінені місцями. Учень аналізує зображення, впізнає слово, яким має називатись цей обʼєкт, і знаходить той склад, який є першим. Після цього залишиться тільки розташувати ці склади у правильному порядку, відгадавши слово. Важливою підказкою для дитини є наявність кнопки звукового сигналу. Учень натискає на неї і чує це слово. Кнопка дозволяє співвіднести обидва рівні мовлення: усний та писемний. А це робить знання мови більш цілісним.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.