Кожне слово, що належать до прислівників як до самостійної частини мови, використовується для пояснення суто своєї обставини. Наприклад, прислівники «перед» та «за», які промовляють для того, щоб назвати положення об’єктів. При цьому дуже важливо, що будь-які пояснення щодо місцезнаходження предметів мають сенс тільки тоді, коли є точка відліку – тобто інший предмет, відносно якого і робиться пояснення. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватися використовувати ці прислівники. На екрані зображено деталізований малюнок, який має досить велику кількість компонентів. Це і живі істоти, і галявина, на якій росте дерево, і паркан, який і є тією самою річчю, відносно якої йде пошук положення предметів у просторі. У завданні до кожного рівня вправи вказано, що саме має знайти та виділити учень. Це може бути або той об’єкт, який знаходить за парканом, або той, що знаходиться перед ним. Учень читає завдання, бачить, як саме воно формулюється, після чого аналізує малюнок і знаходить те, що потрібно. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на новий етап, навіть якщо вибір цей є помилковим.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.
Учень/учениця: вживає всі частини мови; утворює різні форми дієслів і прикметників; практично засвоює всі граматичні категорії та вживає (неусвідомлено) їх (рід, число, відмінкові закінчення) та поодинокі граматичні форми; узгоджує слова у словосполученнях і реченнях згідно з мовними нормами;володіє елементарними навичками корекції та самокорекції мовлення, помічає і виправляє помилки.