Розповідь про роль кожної професії у житті суспільства та окремої людини, яка цією діяльністю безпосередньо займається, – все це робиться за допомогою мови. Отже дуже важливо, щоб дитина правильно зрозуміла, чим займається лікар або вчитель – це допоможе орієнтуватись у світі та краще пізнати людей, а ще підготує до вибору майбутнього фаху діяльності. На екрані перед учнем зображено малюнок людини у робочій формі. Впізнати професію зображеної особи легко завдяки особливостям її форми. Скажімо, лікар носить білий халат, а військовий – камуфляжну форму. Під малюнком людини є зображення кількох предметів, які використовуються у роботі. З-поміж них треба знайти той єдиний, який потрібен саме зображеному спеціалісту. Малюнок цього предмету треба «вкласти» в руку персонажа. Після цього починається новий етап вправи, де треба буде виконати аналогічні дії, але вже з представником іншої професії. Важливий нюанс завдання полягає у тому, що бажано його виконувати разом з батьками, аби описувати їм хід думок, назву кожної професії та коротко пояснювати, який саме предмет та чому належить зображеному персонажу. А батьки можуть допомогти дитині розширити свій кругозір.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.