Звуки в усній мові та літери в письмовій – це найперший рівень будівельного матеріалу для слів, але не єдиний. Наступний етап – це склади, які є поєднанням кількох літер чи звуків за певними принципами. Вивчення складів дає дитині можливість краще працювати зі словами в цілому. У ході виконання цього завдання дитина буде вчитись розпізнавати склади. Це перший крок на шляху до оволодіння даною темою. На екрані перед учнем міститься слово, яке супроводжується красивою ілюстрацією, на якій зображено предмет чи обʼєкт (наприклад, тваринку), який цим словом називається. Учень бачить малюнок, аналізує його і вголос читає або прослуховує слово. Під ним, цим словом, міститься кілька складів. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вибрати з-поміж них той, з якого слово починається. Після того, як учень зробить свій вибір, починається наступний рівень вправи: зʼявляється інша картинка з новим словом. Основна мета завдання полягає в тому, щоб дитина навчилась сприймати склади як окремі одиниці мовлення.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".