Текст – це набір речень, які поєднані спільною ідеєю та темою. Таким чином функція тексту тотожна призначенню окремих речень – повідомлення та опис. Хоча речення у тексті й пов’язані граматично, їхній змістовний, тобто лексичний зміст є все ж головним, адже саме задля викладення певної інформації текст і створюється. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватися доповнювати текс, робити його цільним. На екрані перед учнем зображено кілька речень. Читаючи їх, дитина розуміє, що вони є неповними – в кожному провущено як мінімум по одному слову. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб заповнити ці пустуючи проміжки. Задля цього дитина використовує не слова, а зображення. Під текстом є набір малюнків. Учень аналізує ці зображення, після чого обирає, яка картинка підходить за змістом якому реченню. Далі залишається тільки перемістити кожну ілюстрацію на своє місце, після чого починається наступний етап, де треба виконати аналогічні дії вже з новим текстом. Наявність ілюстрацій як візуального доповнення до інформаційного ряду збільшує цікавість дитини до виконання цього завдання та стимулює кращу концентрацію на змісті речень.
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка і письма, щоб висловити свої думки про тему або книгу або висловлює свої думки з приводу побаченого/прочитаного.
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка, мовлення і письма, щоб скласти інформативний / пояснювальний текст, де надає деяку інформацію про тему.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: складає речення, виділяє послідовність слів у реченні; вживає і прості, і поширені речення.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.