Хоча прислівник пов’язується саме з дієсловом, він від дієслова не походить, як, наприклад, прикметник від іменника. Більше того – слова, які належать до даної частини мови, не змінюються за граматичними категоріями. Проте самі вони можуть описувати мінливі поняття, наприклад, розмір або місце знаходження. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиме вміння працювати з поняттям зросту: як з точки зору мови, так і у прикладному сенсі. На екрані перед учнем міститься цікава ілюстрація. Вона багатоскладова: є повноцінний фон, персонажі, деталізовані малюнки. У вправі використані казкові образи, наприклад, Червоної Шапочки та Сірого Вовка. Завдання, яке ставиться перед дитиною, досить просте: треба просто обрати, який з наведених персонажів є вищим або нижчим від іншого. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап вправи (при чому не важливо, чи цей вибір вірний, адже у випадку помилки учень все рівно продовжує виконання завдання), де будуть нові персонажі, ріст яких треба порівняти. Змінюється й завдання. Якщо на минулому етапі, скажімо, треба було знайти більш низького героя, то на новому – більш високого.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.