Різноманіття приголосних звуків української мови пояснюється тим, що є велика кількість варіантів змінення звука при вимові, якщо він формується і за допомогою шуму, і за допомогою голосу. У випадку з голосними звуками тільки голос та форма губ мають значення для звучання, тому їх, голосних, і менше. І серед приголосних особливо виділяються шиплячі звуки. Голос при їх творенні майже не використовується. У ході виконання цього завдання дитина буде працювати з літерою «ч», яка на письмі передає однойменний шиплячий звук. Особливість його в тому, що в українській мові «ч» завжди залишається твердим. Тому важливо, щоб дитина, виконуючи вправу та слухаючи слова з цим звуком, це запам'ятала. На екрані учень бачить перед собою три намальованих обʼєкти. Всі вони підписані, тож впізнати їх можна без проблем. Дитина має вибрати з-поміж них той, назва якого починається на літеру «ч». Зробивши це, учень проходить до наступного етапу, де бачить аналогічний набір з кількох предметів, серед яких один теж починається на «ч». Цікавість до виконання вправи посилюється завдяки красивим ілюстраціям.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/учениця: знає та вміє розрізняти схожі та співзвучні звуки української мови.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.