Окрім назви предметів та конкретних об’єктів, мова має немало слів, які називають явища природи. Деякі з них сприймаються через час. Наприклад – місяці. У ході виконання цього завдання дитина буде повторювати (або вчити) назви всіх місяців року. На екрані перед учнем міститься гарна картинка, яка зображує природний фон згідно з певним сезоном. Наприклад, уквітчану галявину – весною, або ж завіяну снігом – взимку. Ця картинка поділена на три частини, які співвідносяться з трьома місяцями цієї пори року. Вони спочатку розташовані хаотично, і завдання, яке ставиться перед учнем, полягає якраз у тому, щоб перемістити місяці таким чином, щоб вони йшли у природному порядку. Наприклад, у випадку з весною це «березень», «квітень», «травень» – зліва направо. Коли дитина це робить, то проходить до наступного етапу, де на неї чекатиме нова ілюстрація та нові місяці, які теж треба розташувати у правильному порядку. Ігровий аспект вправи посилюється, оскільки тільки у правильному порядку картинки складаються у одну ілюстрацію. Таким чином їх можна вважати пазлом, елементи якого об’єднуються не за формою частинок, а за сенсом зображених на них слів.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.