Оскільки мова є головним засобом спілкування, більшість явищ та предметів навколишнього світу так чи інакше знайшли своє в ній відображення: вони мають назву, а їхні властивості можна описати словами, іноді навіть спеціально створеними для тих чи інших особливих явищ термінами. Це цілком стосується і музики. У ході виконання цього завдання дитина знайомиться зі словами, які використовуються для опису музичних інструментів. На екрані міститься зображення кількох з них. Кожен малюнок деталізований та якісно зроблений, тож учню буде легко впізнати інструмент. Окрім того, кожен з них ще й підписано. Над цими зображеннями є завдання, де вказано, який саме інструмент треба знайти та виділити. Зробити це буде дуже легко, адже назву інструмента вказано, отже учню треба просто знайти це ж саме слово. Але мета завдання полягає якраз у тому, щоб дитина, розглядаючи малюнки, запам’ятовувала назви інструментів. Саме тому, швидко рухаючись між етапами вправи (виділивши потрібний інструмент, учень відразу йде на новий рівень), учень знайомиться все з новими і новими видами інструментів, адже кожен раз перед ним інша їхня трійця.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.