Природа багатогранна та дуже цікава, особливо для дітей, яким подобається вивчати все живе. У кожної рослини і у кожної квітки є своя назва. Вивченню їх і присвячена ця вправа. На екрані перед учнем є кілька квітів. Вони зображені майстерно: якісно передані кольори, їхня будова та навіть пропорції. Кожен малюнок супроводжується назвою, тож всі зображення підписані. Над ними є завдання, у якому вказано, яку саме квітку треба виділити з-поміж інших. При чому у формулюванні завдання вона називається прямо, отже знайти її буде дуже легко. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап, де буде нова трійка квіток. Важливо, що всі вони підписані, а тому у процесі руху між етапами учень вивчатиме нові назви квітів або закріпить вже відомі для нього. Тому це завдання виконується не на швидкість. Бажано, аби учень звертав увагу на кожну квітку, а не лише на ту, яку треба знайти. Важливо, що навіть якщо дитина поквапиться і випадково помилиться і виділить не ту квітку, то все рівно пройде на наступний етап. Тоді вірний варіант просто з’явиться поряд з неправильним, і дитина зможе навчитись на власній помилці.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.