Серед літер, які позначають на письмі голосні звуки, особливо виділяються так звані йотовані. Це літери «я», «ю», «є», «ї». Їхня особливість полягає у тому, що звукова конструкція кожної літери включає в себе як звичайний голосний звук (відповідно «а», «у», «е» та «і») у поєднанні із завжди мʼяким приголосним «й». В залежності від обставин та позиції літери при вимові цей звук «й» може зникати або навпаки – проявлятись досить яскраво. Наприклад, якщо з йотованої літери починається слово, то при його вимові обидва звуки – і голосний, і приголосний «й» – вимовляються чітко, те саме стосується і випадків, коли йотована голосна стоїть після апострофа. У ході виконання цього завдання дитина буде закріпляти ці знання. На екрані перед собою учень бачитиме слово, де пропущено одну літеру. Під словом, яке також супроводжується яскравим та гарним малюнком, міститься кілька варіантів букв, які можуть підійти до пропущеної. Але підходить тільки одна – і це завжди йотована голосна. Обравши її, дитина має прочитати слово. Після цього починається наступний рівень, де треба виконати аналогічні дії вже з іншим словом та новою йотованою голосною.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/учениця: знає та вміє розрізняти схожі та співзвучні звуки української мови.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.