Займенники пішли саме від іменників, і, як зрозуміло з назви цієї частини мови, використовуються для їхньої заміни. Тому попри те, що загалом набір займенників обмежений, питання, на які вони відповідають, співпадають з тими, на які відповідають іменники. У ході виконання цього завдання дитина познайомиться із займенниками. На екрані перед учнем міститься малюнок об’єкта. Він має назву. Це слово вказано у завдані і є іменником. І це слово можна замінити. Варіанти для заміни є під малюнком. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вибрати з-поміж них правильний варіант. Наприклад, слово «хлопчик» можна замінити на слово «він», бо цей займенник передає чоловічий рід і є досить універсальним. Жодне інше слово (окрім іменників-синонімів, які в завданні не використовуються) тут не підійде. Учень робить свій вибір, після чого проходить на наступний етап, де буде інша ілюстрація, назва якої дається у завданні до етапу. А також будуть і нові варіанти, серед яких – той єдиний, який є підходящим займенником. Завдяки цьому завданню дитина не тільки знайомиться з цією частиною мови, а й вчиться на практиці використовувати її.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.
Учень/учениця: вживає всі частини мови; утворює різні форми дієслів і прикметників; практично засвоює всі граматичні категорії та вживає (неусвідомлено) їх (рід, число, відмінкові закінчення) та поодинокі граматичні форми; узгоджує слова у словосполученнях і реченнях згідно з мовними нормами;володіє елементарними навичками корекції та самокорекції мовлення, помічає і виправляє помилки.