Згідно з вченням про мову, складом є набір літер, де є голосна. Це означає, що одинока приголосна, або навіть ряд таких звуків не утворюють окремого складу. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у створенні складів за допомогою додавання до приголосних голосних. На екрані перед учнем міститься зображення приголосної. Літера знаходиться у рамочці з дитинкою-персонажем поряд. Також є спеціальна кнопка, натиснувши на яку, учень почує відповідний склад. Під всіма цими елементами знаходиться кілька літер, з-поміж яких тільки одна є потрібною. Користуючись аудіо сигналом, візуальними підказками та знанням про склади, дитина має обрати правильну літеру – ту, що передає на письмі голосний звук. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап вправи, де треба буде виконати аналогічне завдання, тільки вже літери будуть різні, як буква-основа, так і варіанти. Іншими будуть і малюнки, і, звісно, аудіо сигнал. Важливо, що рух між рівнями завдання здійснюється незалежно від того, чи правильний варіант обрав учень. Навіть якщо він помилиться, то все одно пройде далі, просто правильна відповідь спочатку зʼявиться на екрані.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".