Склади, як відомо, є такими ж важливими елементами для будівництва слова, як і окремі літери. Але при цьому працювати зі складами дещо важче, адже відгадати, про яке саме слово йдеться, якщо в ньому бракує цілого складу, вже складніше. Саме цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед дитиною міститься слово, але воно є неповним – у ньому пропущено останній склад. Дитині, перед тим як обирати з-поміж кількох варіантів потрібний склад, необхідно зрозуміти, що ж це за слово. У цьому учню допоможе ілюстрація, що знаходиться поряд і зображує предмет, який цим словом називається. Зрозумівши, що за слово має бути, дитина підставляє на порожнє місце склади, обираючи той, повернення якого відновить слово у потрібній формі. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап, де виконає аналогічну дію, але вже з іншим словом. Важливо, що на кожному рівні дитина буде працювати саме зі складами, а не з окремими літерами. Таким чином склади починаються сприйматися дитиною як окрема одиниця мови. І навіть якщо дитина помилиться, то все одно пройде на наступний рівень завдання, просто спочатку побачить правильний варіант відповіді.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.