Вивчення приголосних звуків і літер, які виражають їх на письмі, починається з вміння впізнавати деякі окремо взяті з них. Для цього дитині треба не тільки памʼятати форму літери, а й проявити уважність та зосередженість. Саме ці якості й вміння розвиває дана вправа. На екрані перед учнем є двовірш. Дитина читає його та аналізує. Деякі предмети, що названі у цьому віршику, зображуються поряд у вигляді цікавих та приємних ілюстрацій, які доповнюють картинку і роблять вправу в цілому більш цікавою. Учень має, прочитавши речення, порахувати скільки разів повторюється літера, яка була вказана у завданні зверху. Коли дитина знаходить кількість, скажімо, літери «в», то у вигляді цифри має самостійно надрукувати її у спеціальному порожньому полі. Коли дитина це робить, то незалежно від того, чи правильну відповідь вона дасть, чи ні, починається наступний етап завдання. І перед учнем з'явиться новий віршик, а буква, кількість якої треба буде порахувати у ньому, теж стане іншою. Важливо, що у цьому завданні дитина працює з повноцінним текстом, а отже, тренує також і навички читання, і диференційне мислення, бо для пошуку і перерахунку певної літери, треба вміти її відокремлювати від тексту в цілому.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".