У ході виконання цієї вправи дитина буде опрацьовувати всі звуки та букви слова. На екрані перед дитиною міститься написане слово. Воно супроводжується невеликою ілюстрацією обʼєкта (це завжди фрукт чи овоч), який цим словом називається. Учень бачить всі букви, що входять до складу цього слова. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб серед усіх цих літер знайти ті, які використовуються для позначення голосних звуків. Важливо розуміти, що такими є й так звані йотовані літери, тобто ті, в склад яких входить голосний звук та звук «й». Такими літерами в українській мові є «я», «ю», «є», «ї». Коли дитина робить свій вибір та виділяє голосні, то проходить далі, на новий етап вправи. Там учень знову отримає аналогічне завдання, тільки слово буде вже іншим, а отже і набір літер. Таким чином дитина зможе повторити свої знання про звуки та до кінця осягнути різницю між голосними і приголосними. Також ця вправа є корисною для розвитку уваги та вміння зосереджуватися.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".