Вивчення алфавіту зазвичай не дуже подобається дітям саме через необхідність бездумно запамʼятати порядок літер – це надто нудно. Але насправді абетку можна використати як дуже різноманітне поле для дій. Наприклад, як своєрідну мапу. Саме такий формат роботи буде мати дитина у цій вправі. Перед учнем міститься алфавіт – весь, при чому літери зображені різними кольорами(ті, які позначають голосні - рожевими,а ті, які позначають приголосні - синіми), але завжди чітко та не надто сліпуче, щоб учень міг легко все розібрати. Над абеткою міститься завдання, у якому вказано, яку саме літеру треба знайти дитині. Використовуючи свою спостережливість, дитина шукає і знаходить цю букву. Виділивши її, учень проходить далі, на новий етап завдання, де треба буде знайти вже іншу літеру. Алфавіт виступає в якості такої собі мапи скарбів, де мета – конкретна літера – схована серед інших кольорових символів. Завдяки тому, що механіка виконання завдання повторюється на кожному рівні, вже після першого-другого етапу вправу можна виконувати на час, що зробить її ще цікавішою. У лівому верхньому куті знаходиться малюнок, який є підказкою, які саме літери треба відшукати в абетці.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".