Слова можуть використовуватись для різних цілей. Є слова, що описують якість предмета, характеризуючи його. Такі словесні конструкції називаються прикметниками. У ході виконання цієї вправи дитина буде вивчати саме їх. На екрані перед учнем міститься словесний ряд. Над кожним словом є зображення того чи іншого предмета. Ці зображення виконані у приємному стилі: вони якісні та деталізовані, тож учень без проблем впізнає, що за предмети зображено. Важливо, що слова не називають самі ці предмети, а характеризують їхні якості. От тільки розташування слів та малюнків не співпадає. Учень має проаналізувати зображення, співставивши, якому предмету яка риса притаманна. Після чого залишається тільки перемістити зображення обʼєктів так, щоб кожна ілюстрація знаходилась над словом, яке дійсно описує якості зображеного обʼєкта. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії, але вже з іншими предметами. Важливо, що навіть якщо учень заплутається, то все одно пройде до наступного етапу завдання, просто спочатку побачить правильну відповідь на екрані.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.
Учень/учениця: вживає всі частини мови; утворює різні форми дієслів і прикметників; практично засвоює всі граматичні категорії та вживає (неусвідомлено) їх (рід, число, відмінкові закінчення) та поодинокі граматичні форми; узгоджує слова у словосполученнях і реченнях згідно з мовними нормами;володіє елементарними навичками корекції та самокорекції мовлення, помічає і виправляє помилки.