Вправи, присвячені розвитку та закріпленню певних вмінь та засвоєнню тих чи інших знань, мають бути створені у різному форматі. Навіть якщо дитина вивчає одну й ту саму тему, їй набагато цікавіше буде робити це кількома різними способами. Це завдання продовжує низку вправ, які присвячені розширенню словникового запасу слів дитини, при чому тут піднімається тема лексики, яка пов’язана з їжею. Формат завдання такий: на екрані перед дитиною є кілька ілюстрацій страв. Кожна підписана, тож проблем з впізнаванням не буде. Учень має проаналізувати малюнки (які виконані достатньо якісно, аби викликати апетит) та визначити, який з них є зайвим. Наприклад, якщо на екрані яєчня, варене яйце та банан, очевидно, саме третя страва є зайвою, адже вона не пов’язана з яйцем – інгредієнтом, спільним для двох перших страв. Коли дитина робить свій вибір, то проходить далі, на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії, просто їжа там буде вже інша. Навіть якщо учень помилиться, то все рівно продовжить свій рух між рівнями. Просто спочатку правильний варіант стане виділеним. Учень зрозуміє, в чому допустив помилку, і більше її не повторить, зумівши винести урок із власного досвіду.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.