Для правильного розуміння слів важливо не тільки, щоб всі літери були наявні і знаходились на своїх місцях, а те, щоб не було зайвих букв, які можуть або неправильно змінити значення слова, або просто завадити розумінню його значення, перетворивши на набір літер. У ході виконання цього завдання дитина навчиться відокремлювати такі зайві літери. На екрані перед дитиною міститься зображення слова. Кожна буква намальована своїм яскравим кольором, тож візуальне оформлення вправи привертає увагу учня. Слово супроводжується ілюстрацією, на якій зображено той обʼєкт, який цим словом називається. Але конструкція ця має надлишкову літеру, яка впливає на значення слова. Її і має знайти дитина. Для цього учень аналізує слово, спів зіставляє його з малюнком і знаходить ту літеру, яка на його думку не має знаходиться у цій конструкції, після чого залишається перемістити її у спеціальну коробку. Наявність такого елементу, можливість дитини самостійно відновити вірну кількість літер і те, що на екрані є й додаткові ілюстрації, додає завданню ігрового елементу і збільшують цікавість до його виконання з боку учня.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.