Помилки у складах, що входять до слова, знайти навіть легше, ніж помилки, що повʼязані з неправильним вживанням окремих літер, адже кожен склад більший, а відтак наявність зайвого складу або неправильний порядок букв у ньому помітний майже відразу. Більш за те, помилки у складах роблять початкове слово майже незрозумілим. У ході виконання цього завдання дитина шукатиме назви предметів, у яких є помилки. Ця вправа має досить істотний наголос на ігровому аспекті і сюжеті, який, хоча й простий, грає досить важливу роль. Дитина ніби знаходиться у картинній галереї: перед учнем на екрані на кожному етапі вправи міститься по кілька різних картин. На кожній знаходиться зображення одного предмета чи героя, тваринки чи казкового персонажа – з кожним етапом малюнок змінюється. Всі картини підписано, як і в справжній галереї. Проте у кожному з цих слів є помилка, причому досить обʼємна: є зайвий склад, який повністю змінює початковий зміст слова. Отже картинки використовуються як орієнтири – без них дитині було б дуже важко зрозуміти, які саме предмети чи персонажі називаються тими чи іншими словами. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб допомогти цій галереї та виправити помилки. Для цього достатньо просто вказати на зайві склади у словах, яким підписано картини. Таким чином дитина відновить підписи і допоможе художникам. Коли учень виправляє всі слова, то проходить на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні за характером дії у новому залі цієї галереї з іншими картинами.
Учень/учениця:
- ділить дво-, трискладові слова на склади;
- вимовляє та\або розрізнює на слух вимовляння слів по складах;
- відрізняє правильний поділ слів на склади від неправильного.