Прикметники можуть використовуватись задля різних цілей. Перша і найбільш очевидна – характеристика предметів навколишнього світу. Проте ця мета не є єдиною. Так прикметники, наприклад, можуть відображати різні ступені прояви ознаки (якості), притаманної визначуваному ними предмету. Ці форми зовуть «ступенями порівняння». У ході виконання цього завдання дитина пересвідчиться у цьому і закріпить знання матеріалу на практиці. На екрані перед дитиною міститься зображення прилавка магазина, на якому є кілька різних товарів – прикметників, що називають різні ступені порівняння певної ознаки. З них дитина має вибрати той, що відповідає завданню. Як персонаж, якому треба допомогти з покупками, так і товари змінюються на кожному наступному етапі завдання разом із критерієм, що вказано у завданні. Тож дитина читає формулювання завдання, яке міститься над малюнком. Там названо той ступінь порівняння який виступає критерієм для підбору. На наступному етапі критерій змінюється. Ступені порівняння не є категорією, яка властива всім прикметникам, проте для деяких вона є чи не головною, і, рухаючись між етапами завдання, дитина дізнається більшу частину таких прикметників, а також – як ці самі ступені порівняння використовувати у роботі з ними.
Учень/учениця:
- впізнає в реченні і розрізняє слова, які називають ознаки, знає термін "прикметник" і розуміє його значення;
- правильно ставить питання до прикметників різного роду й числа;
- добирає до зображення відомого предмета відповідні ознаки;
- змінює прикметники за числами;
- утворює словосполучення іменників із прикметниками;
- розпізнає слова, близькі і протилежні за значенням;
- виявляє в ряду слів ті, що є близькими або протилежними за значенням.
Учень/учениця:
-розрізняє та використовує прикметники, впізнає прикметники в реченні та розрізняє за їх тлумаченням, розуміє ступені порівняння прикметників;
- змінює прикметники за родами і числами, правильно використовує прикметники за розрядами (відносні, якісні, присвійні);
- розуміє взаємодію прикметника з іменником, вживає та розуміє лексичні конструкції з прикметниками.
Учень/учениця:
- розуміє та визначає взаємозв’язок між словами та їх використанням для опису предметів та їхніх ознак, дій, явищ тощо;
- розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення;
- співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами значення;
- визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням;
- розрізняє відтінки лексичного значення споріднених слів, описує різницю між спорідненими словами;
- має навички вираження емоційних та оціночних відтінків висловлювання з використанням позитивної/негативної конотації.