Люди живуть у суспільстві, тож мають поважати одне одного та думати про те, наскільки з ними легко та приємно знаходитись разом. Тому важливо, щоб дитина памʼятала – у дій є свої наслідки, а погана поведінка не залишить інших людей байдужими. Проте замість моралізаторства ця вправа пропонує ігровий формат для вивчення дитиною певних правил поведінки. За допомогою реверсії учень зрозуміє, як вести себе варто, а як – ні, і процес здобування цих знань не стане нудним. На екрані перед учнем міститься пара малюнків – інша для кожного наступного етапу завдання. На одному змальована цілком можлива ситуація, на іншому – те, як персонаж веде себе, як розбишака. Учень має дати шкідливу пораду, вибравши ту лінію поведінки, яка підходить на його думку під це визначення. Дитина вивчає кожен малюнок та розуміє його сюжетну основу, наслідки дій кожного з персонажів, оточення тощо. Після чого дитина вибирає найбільш деструктивний і негативний сценарій – таким чином учень сам виражає бажання повеселитись та вести себе неслухняно, але разом з тим і запамʼятовує, що така лінія поведінки є негідною. Важливо, що у дитини під час виконання цього завдання встановлюються правильні асоціативні звʼязки, хай навіть працюватиме він саме з тими малюнками, які зображують неприємну для оточуючих поведінку. Адже дитина запамʼятає, що коли хтось їй «порадить» полити кота або скинути вазу і сказати, що це зробив улюблений песик – це дійсно шкідлива порада. А такі виховні моменти запамʼятаються саме через яскраві образи та різні ілюстрації.
Учень/учениця:
- виділяє у предметах, мовних одиницях головні і другорядні ознаки;
- встановлює тотожність, схожість і відмінність між кількома предметами, мовними одиницями чи явищами;
- виконує логічне групування предметів, мовних об’єктів (за видовими і родовими ознаками, вилучає «зайвий» серед чотирьох-п’яти однорідних);
- встановлює логічну послідовність викладу подій;
- переносить знання і способи діяльності в нову ситуацію.
Учень/учениця:
- знає розклад дня, правила особистої гігієни, самообслуговування.
Учень/учениця:
- самостійно добирає необхідне навчальне приладдя;
- розуміє необхідність підтримання порядку на робочому місці в школі і вдома;
- дбайливо ставиться до своїх і чужих навчальних речей.
Учень/учениця:
- розуміє визначену мету навчальної діяльності;
- дотримується певної послідовності виконання завдання;
- переключається з одного виду роботи на інший;
- орієнтується в часі, відведеному на виконання поставленого завдання.
Учень/учениця:
- володіє мовним етикетом відповідно до ситуації (привітання, прохання, вибачення, подяка, комплімент, звертання);
- вміє поводитися у громадських місцях.
Учень/учениця:
- знає і розуміє користь праці, охайності, наполегливості (фразеологізми, прислів'я, приказки, загадки).
Учень/учениця:
- розуміє і прагне до набуття таких рис, як мужність, радість за інших, правдивість, скромність (фразеологізми, прислів'я, приказки, загадки).