Для того, щоб знаходити відповідність певного твердження тієй інформації, яка подається у тексті, необхідно вже досить добре оволодіти вмінням сприймати текстову інформацію. Ця вправа вимагає від дитини цього вміння, проте робить це не агресивно, подаючи інформацію в ігровій манері. На екрані перед учнем міститься малюнок, в центрі якого є речення. Над ним є кнопка, натискання на яку викличе відтворення тексту. Дитина уважно слухає цей текст, розуміючи, про якого героя в ньому йдеться (це може бути і казковий персонаж, і чарівна тваринка – тест на кожному етапі інший), які події описуються. По обидві сторони від речення є два персонажа. Один з них тримає зелений символ, що означає: твердження в центрі екрані є правильним. Інший тримає червоний символ, який означає, що це речення хибне і не стосується даного тексту та його героїв. Прослухавши текст і прочитавши речення, учень має повʼязати їх між собою. В залежності від того, чи правильним є дане твердження, дитина натискає на відповідний символ. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап. Важливо памʼятати, що речення, навіть якщо воно відповідає інформації тексту, не тотожно повторює його і не є прямою цитатою. Дитина має встановити смислові паралелі між текстом та реченням – лише тоді вдасться дійсно встановити наявність звʼязку. Якщо ж речення входить у протиріччя з текстовою інформацією, то вибір зробити легше. А наявність цих активних кнопок та додаткових героїв має відтінити складність вправи і перетворити її на цікаву гру.
Учень/учениця:
- розрізняє на слух мовні одиниці: звуки, склади, слова, словосполучення, речення; встановлює їхню кількість;
- виявляє на слух мовні одиниці, вимовлені з порушенням правил вимови, або із зазначеними у завданні прикметами.
Учень/учениця:
- слухає і розуміє усне висловлювання обсягом 70-90 слів; фіксує початок і кінець, визначає на слух кількість речень (2-4) у тексті; кількість слів у реченні без прийменників, сполучників, займенників (до 4 слів);
- відповідає на запитання за змістом прослуханого;
- демонструє розуміння прослуханого тексту, виконуючи навчальні дії із опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, опорні слова, словосполучення).
Учень/учениця:
- виконує певні навчальні дії на основі прослуховування чи читання слів та фраз.