У певних предметів є своя роль і спосіб їхнього використання. З цим повʼязаний і їхній звʼязок з іншими обʼєктами, місцями, особами тощо. Наприклад, книгу читають. Відтак її призначення – передавати інформацію у надрукованому вигляді, книги читають люди (будь-якого віку, статі та професії), відтак її можна знайти у бібліотеці або книгарні. І так з кожним обʼєктом. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити предмет за критерієм, який повʼязаний з ним і його використанням. На екрані перед учнем міститься новий для кожного етапу завдання малюнок. Він досить деталізований, багатоелементний та яскравий, а головне – виповнений якісно і з кількома інтерактивними елементами. Над ілюстрацією є завдання, де сформульовано критерій пошуку потрібного предмета. Наприклад, потрібно знайти той обʼєкт, який повʼязаний з професією лікаря, або який було придбано у продуктовому магазині. Дитина вивчає всі деталі цього малюнку, після чого робить свій вибір. Дуже важливо, що на ілюстрації присутнім є й додатковий персонаж. Його наявність робить завдання більш інтерактивним, ніби дитина дійсно взаємодіє з іншою людиною. Вибравши потрібний предмет, учень допомагає цьому персонажу і проходить на наступний етап, де буде інший малюнок, нові елементи у ньому та інший критерій вибору, проте механіка виконання завдання залишиться такою ж самою. За допомогою цієї вправи дитина краще усвідомить звʼязки між предметами навколишнього світу.
Учень/учениця:
- виділяє у предметах, мовних одиницях головні і другорядні ознаки;
- встановлює тотожність, схожість і відмінність між кількома предметами, мовними одиницями чи явищами;
- виконує логічне групування предметів, мовних об’єктів (за видовими і родовими ознаками, вилучає «зайвий» серед чотирьох-п’яти однорідних);
- встановлює логічну послідовність викладу подій;
- переносить знання і способи діяльності в нову ситуацію.
Учень/учениця:
- знає розклад дня, правила особистої гігієни, самообслуговування.
Учень/учениця:
- самостійно добирає необхідне навчальне приладдя;
- розуміє необхідність підтримання порядку на робочому місці в школі і вдома;
- дбайливо ставиться до своїх і чужих навчальних речей.
Учень/учениця:
- розуміє визначену мету навчальної діяльності;
- дотримується певної послідовності виконання завдання;
- переключається з одного виду роботи на інший;
- орієнтується в часі, відведеному на виконання поставленого завдання.